15 Ocak 2013 Salı

2013 Elbise Modelleri

BEn elbiselere bayılırım, her ay kendime mutlaka bir tane almaya çalışırım. bu senenin moda hepimizin bildiği gibi siyah elbiseler. Bende geçen kendime siyah bir elbise aldım. 100 lira aldığım elbise kısa bir elbiseydi. mangodan almıştım. mango 2013 elbise modellerinde çok güzel işler çıkartmış bir tane aldım ama bayağı bir modelde gözüm kaldı.

Size tavsiyem elbise alacaksanız ilk önce mango bakmanız gerçekten güzel modeller mevcut. kısa elbiseleri çok iyi hem günlük hemde gecelerde bile giyilebilirler. fiyatlarıda normal gayet uygun.

önümüzdeki hafta bir elbise almayı daha düşünüyorum. hem gardlobı genişleticem. hemde 2013 elbise modelleriyle ilgili yazmaya devam edicem bu arada yeni bir blog açılmış ismi abiye budur. orda yüzlerce elbise modelini bulmanız mümkün. buyrun.. mango 2013 elbise modelleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder